A Magyar Kultúra Napja alkalmából
a Hírös Agóra Nonprofit Kft. szervezésében
Kölcsey Ferenc Himnusz c. költeménye megírásának 200. évfordulójára emlékezünk
„S MERRE ZÚGNAK HABJAI / TISZÁNAK, DUNÁNAK, …”
Alkotópályázat kecskeméti diákok számára
A pályázók az alábbi műfajokból szabadon választhatnak:
- Egy 21. századi fiatal gondolatai, érzései a Himnuszról
Esszéíró pályázat (min. 1 max. 2 gépelt A/4-es oldal, 12-es betűnagyság, Times New Roman betűtípus, 1,5-es sorköz, beküldendő pdf formátumban)
- Videómontázs készítése a Himnusz egy szabadon választott részletére (max. 30 másodperc,
min. felbontás: 720p (1280×720), beküldendő a YouTube feltöltés linkje)
Korcsoportok: 7-8. és 9-12. osztályosok
Nevezési díj: nincs
Pályázati feltétel:
- Egy pályázó műfajonként max. 1-1 pályamunkát nyújthat be.
A benyújtás módja:
- Elektronikusan az ilona.csizmadia@hirosagora.hu címre.
A tárgyba írják be: „Himnusz 200 alkotópályázat”
Fontos tudnivaló:
- A pályamunkák készítéséhez felhasznált szövegrészekért, fotókért, hanganyagokért a Hírös Agóra Nkft. jogi felelősséget nem vállal, ezért kérjük, saját fotót, videót, hanganyagot vagy jelölt idézetet használjanak fel.
- Kötelező melléklet: a kitöltött, aláírt, beszkennelt pályázati adatlap és hozzájáruló nyilatkozat, amely letölthető a www.hirosagora.hu/s-merre-zugnak-habjai-/-tiszanak-dunanak címszónál.
Beküldési határidő: 2023. január 22.
Jutalmazás:
A beküldött alkotások közül az értékelést követően
- műfajonként és korcsoportonként az első 3-3 helyezett könyv- vagy tárgyjutalomban részesül,
a díjazott alkotások felkerülnek honlapunkra,
- továbbá emléklapok, különdíjak kerülnek átadásra.
Eredményhirdetés és díjátadás: 2023. január 30-án, hétfőn 14.30 órakor a Hírös Agóra Kulturális Központban (Kecskemét, Deák F. tér 1.)
Együttműködő partnerek: Magyar Irodalomtörténeti Társaság helyi csoportja, Kecskeméti Televízió, Kecskeméti Drámapedagógiai Műhely
Információ: Csizmadia Ilona (tel.: 20/915-48-00, ilona.csizmadia@hirosagora.hu
Jelentkezési lap letöltése
Hozzájáruló nyilatkozat letöltése